Міцні, фундаментальні та грунтовні знання вихованців завжди були, є і будуть найважливішими показниками рівня навчально-виховного процесу, віддзеркаленням злагодженої, професійної, цілеспрямованої педагогічної праці дирекції і педагогічного колективу кожного навчального закладу.
Саме й тому, з дня заснування ліцею-інтернату, дирекція та педагогічний колектив Івано-Франківського обласного ліцею-інтернату для обдарованих дітей із сільської місцевості, відчуваючи велику відповідальність перед державою в справі навчання та виховання підростаючого покоління, старається працювати ефективно, творчо і злагоджено, розвиваючи природні здібності і нахили кожного ліцеїста.
Цьому в значній мірі допомагають провідні інноваційні методи навчання і виховання, систематичний аналіз якості педагогічної праці вчителів дирекцією ліцею-інтернату, науково-методична робота, саморозвиток та самовдосконалення педагогічної майстерності кожного педагога, багата матеріально-технічна база навчального з
...
Читати далі»