Обласний ліцей-інтернат для обдарованих дітей із сільської місцевості
Івано-Франківський облаасний-ліцей інтернат для обдарованих дітей із сільскої місцевості створений на виконання регіональнальноїпрограми “Обдаровані діти”, затвердженої сесією Івано-Франківської обласної ради народних депутатів 14.08.1998 року; та відповідно до розпорядження облдерж-адміністрації N158 від 12.07.1999 року.
Відповідно до Статуту головним завданням ліцею-інтернату є пошук і відбір талановитої учнівської молоді, розвиток їх природних здібностей та нахилів, створення умов для самореалізації та самовдосконалення, здійснення науково-практичної підготовки ліцеїстів, оновлення змісту форм та методів навчання.
Навчання проводиться за п’ятьма профілями:
-філологічним;
-правничим;
-економічним;
-біологічним;
-та інформаційних технологій.
Поглиблене навчання здійснюється за рахунок введення додаткових годин на вивчення профілюючих предметів у варіантній частині навчального плану та різноманітних форм позакласних занятть. Навчальні заняття у ліцеї проводяться за шистеденним робочим тижнем із семестровою формою організації навчального року. Зарахування учнів здійснюється на конкурсній основі.
Ліцей-інтернат входить до складу навчально-науково-виробничого комплексу при Прикарпатському університеті ім. ВасиляСтефаника.
Філологічний профіль
Профілюючими предметами єукраїнська мова і література. При вивченні української мови в класі з наповнюваністю 28 і більше учнів проводиться теоретичні та практичні заняття. Поділ навчального матеріалу при проведенні теоретичних і семінарських занять здійснюється у співвідношенні 2:1.При проведенні семінарських занять клас ділится на 2 підгрупи.
Правничий профіль
Профілюючими предметами єправознавство, історія України, при вивченні яких в класах з наповнюваністю 28 і більше учнів вводиться поділ на 2 підгрупи для проведення семінарських занять. А поділ навчального матеріалу теоретичних і семінарських занять здійснюється у співвідношенні 2:1.
Економічний профіль
Профілюючими предметами єматематика і географія. На уроках математики в класах з наповнюваністю 28 і більше учнів вводиться поділ на дві підгрупи для проведення семінарських і практичних занять у співвідношенні 1:1, а на уроках географії - 2:1.
Інформаційні технології
Профілюючими предметами єматематика і інформатика. На уоках математики та інформатики за наявністю28 і більше учнів здійснюється поділ навчального матеріалу при проведенні семінарських та практичних занять у співвідношенні 1:1, а група ділиться на дві підгрупи. А при вивченні інформатики групи діляться на підгрупи на кожному уроці так, щоб кожен учень був забезпечений індивідуальним робочим місцем, але не менше 8 учнів у підгрупі.
Дляпоглибленого вивченя прфільих предметів в ліцеї вивчають спецкурси: культура поведінки і мовного спілкування, виразне читання, стилістика української мови, ділове мовлення, основи журналістики, архівознавство,права людини, курс користувача ПК, основи інформаційних технологій, ділова активність, основи підприємницької діяльності.
Біологічний профіль
Профілюючими предметами єбіологія і хімія, при вивчені яких в класах з наповнюваністю 28 і більше учнів вводиться поділ на дві підгрупи для проведення семінарських, лабораторних та практичних робіт. А поділ навчального матеріалу теоретичних і лабораторних практичних, та семінарських занять здійснюється у співвідношенні 2:1.
Педагогічні кадри:
Кількість вчителів 54 (основних – 42, за сумісницством - 12),
З них вищої категорії – 16, 1категорії- 7, II категорії – 12, спеціалісти – 7; вихователів – 18, з них вищої категорії – 5, 1 категорії – 6, спеціалісти – 4.